Call-Center Manager
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Mức lương: Thỏa thuận
Kinh nghiệm: 5 năm
Nơi làm việc: Tp Hồ Chí Minh
Trình độ: Đại học
Mô tả công việc
- Responsible for handling daily operations of a call center and ensure smooth running of an organization.
- Ensure clients receive services timely through phone (inbound/outbound), professional assistance and accurate information in order to retain business and help generate new ones.
- Handle the complaints from Client. Co-ordinate inter department to resolve root cause of complaints.
- Develop and implement Client care programs to increase Client satisfactory and loyalty.
- Have deep knowledge about the Call Center system in order to analysis details and enhance system timely by developing customer interaction and voice response systems, voice networks and designing user interfaces; developing and executing user acceptance test plans; planning and controlling implementations.
- Meet Call Center financial objectives by estimating requirements; preparing an annual budget; scheduling expenditures; analyzing variances; initiating corrective actions.
- Analyze relevant data to determine Clients service outputs. Identify and implement strategies to improve quality of service, productivity and profitability.
- Co-ordinate and manage client service projects and initiatives.
- Manage and evaluate staff’s performance. Identify and address staff training and coaching needs.
Yêu cầu công việc
- Customer focused mindset with proven ability to respond quickly to internal and external needs
- Skillful in people management, performance management and personal development, including the ability to coach and mentor teams to achieve required performance levels
- Experience of working to KPI targets and service level agreements
- Good understanding of relevant policies, processes and practices
- Internal and external stakeholder relationship management
- Effective decision making with strong problem-solving skills, and situational judgements
- Ability to analyse information, and data, and act for improvement
- Excellent communication and interpersonal skills
- Ability to adapt and support organizational change
- Confident in the use of technology with strong ITC skills
- Ensure levels of customer service and the quality of output meets required standards through regular monitoring
- Ensure a high level of customer satisfaction at all times
- Relevant industry qualifications
- Minimum 5 - 7 years’ experience in the field of customer care and relationship management out of which at least 03 year in the position of Call Center Manager
- Fluent in English is a must
Phúc lợi công việc
- Discussed in the interview
Cách thức ứng tuyển
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây
Nộp đơn 405 / 1
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Số 102 Nguyễn Xí - Phường 26 - Quận Bình Thạnh - TP Hồ Chí Minh.
Quy mô: từ 20 - 49 nhân viên
Ngày đăng tuyển
20/10/2020
20/10/2020
Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh
Tp Hồ Chí Minh
Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung
Kỹ năng
Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ
Bất kỳ
Trình độ học vấn
Đại học
Đại học
Kinh nghiệm làm việc
5 năm
5 năm
Ứng viên
Nam nữ
Nam nữ
Tuyển dụng Chuyên viên Pháp lý
Công ty Luật TNHH Legal United Law
Chuyên viên Pháp lý
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Hưng
Chuyên viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Mỹ phẩm Sài Gòn
Mid-Level Trademark (And IP Enforcement Attorney)
VPĐD Công ty Luật TNHH Tầm Nhìn và Liên Danh
Nhân viên Chăm sóc khách Hàng (Mảng Thương mại điện tử)
Công ty Cổ phần Dịch vụ Công nghệ Em Ơi
Chuyên viên, Luật sư (Giải quyết về tranh chấp dân sự, kinh doanh thương mại, đất đai)
Văn phòng Luật sư hỗ trợ và phát triển cộng đồng Hà Nội
Chuyên viên Pháp lý
Văn phòng công chứng Nguyễn Thành Hưng
Chuyên viên Pháp chế
Công ty Cổ phần Mỹ phẩm Sài Gòn
Mid-Level Trademark (And IP Enforcement Attorney)
VPĐD Công ty Luật TNHH Tầm Nhìn và Liên Danh
Trợ lý Luật sư
Công ty Luật TNHH Helio
Việc làm tương tự
Nhân viên Chăm sóc khách Hàng (Mảng Thương mại điện tử)
Công ty Cổ phần Dịch vụ Công nghệ Em Ơi
Nhân viên Chăm sóc khách hàng (Đi làm ngay tại Quận 5)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Y Khoa Sài Gòn
Kế toán bán hàng (Tuyển Nữ)
Công ty TNHH Thương mại và Xuất Nhập Khẩu Winki Group
Nhân viên Chăm sóc khách hàng
Công ty TNHH Sản xuất thương mại và Dịch vụ Secret Life
Chuyên viên Dịch vụ khách hàng
Công ty Cổ phần Địa ốc Thăng Long
Call-Center Manager
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam
Nộp đơn
Công ty TNHH Gofingo Việt Nam